11/08/28 Bitter Bobbo and little Beanie.


Kommentarer
saara

tänkte fråga hur de går med dina kindpiercingar.. har du haft eller har du problem med dom? har dom läkt bra? :)

2011-08-28 // 21:56:34
Sophia

Många som skaffar kindpiercingar tar ut dom efter ett tag för de bråkar rätt ofta med alla som har piercade kinder. Ena stunden kan dom verka vara heeelt läkta och sen plötsligt så kan det bli som varfyllda bullar vid hålen (som man oftast måste klämma och sen göra rent för att dom ska börja må bra igen, men då kan det hända att det fylls blod i den fickan som varet låg i ^^). Det kommer och går. Rätt jävla jobbigt faktiskt. Jag gör rent mina rätt ofta men det hjälper inte. Bråkpiercing. Men för mig är dom värt det. Bullarna syns inte lika mycket på såna med smilgropar, vilket jag har hehe! Piercaren Ed här i gbg har ju kindpiercingar och hans bråkar också på samma sätt fast han haft sina i 8 år. Staven sitter ju under en muskel som alltid rör på sig så därför är det så. Man kan ha bioplaststavar för att underlätta lite för det är ett mer rörligt material, men det blir ju inte direkt 100% bättre av dom stavarna. Men som sagt för mig är det värt det då det inte syns så mycket på mig! :)

2011-08-28 // 23:01:44
URL: http://visselsnippa.blogg.se/
saara

tack så mycket för svaret! :D ska nämligen göra de i slutet av september och det verkar ju som du själv skriver att dom är knepiga under läkprocessen men de är definitivt värt det :)

2011-08-29 // 21:13:57



Name
Remember me?

E-mail

URL/Blog

Your comment

Trackback